راضی نگه داشتن مشتری امروز یک مزیت نیست، یک الزام است


به وبسایت آموزشی من خوش آمدید.

من شیما حمیدی هستم، مربی و مدرس کسب و کار، بازاریابی و فروش

میخوام بهتون آموزش بدم که چطور میتونید یک فروش پرسود داشته باشید.

شبکه های اجتماعی


صفحه اینستاگرام منو حتما دنبال داشته باشین

چون نکته های بسیار خوبی درباره کسب و کار،

بازاریابی و فروش رو به صورت روزانه و مستمر بهتون آموزش میدم


محصولات

مقالات

چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

/
اعتماد سازی در بازاریابی حضوری، به خصوص در مواجهه با مشتریان جدید بسیار اهمیت دارد. چرا که شناختی از شما ندارند و این شما هستید که باید هنگام بازاریابی حس صداقت را به مخاطب منتقل کنید تا به شما اطمینان کند.

پول,پول میاره

/
شما وقتی پول به دستتون میاد میتونید باهاش دوباره پول بسازید؟ بازی با پول را قبل از اینکه به پول های زیاد برسید یادبگیرید.(نه بعد ازرسیدن به پول)